Magento 2 Developer Trainingen En Maatwerk Cursussen

      Reacties uitgeschakeld voor Magento 2 Developer Trainingen En Maatwerk Cursussen

Heb je de title of naam van het product juist geformuleerd dan is het zaak om Google voldoende duidelijk te maken welk magento product het is. Doe dit aan de hand van de tekst, de context waarin de title staat en gerelateerde zoekwoorden.

Geef de producten dan wel een goede title mee. Dus niet “Broek, maat 32-34” maar bijvoorbeeld “Stretch spijkerbroek Gstar, lage taille”.

Landingpages zijn pagina’s waarop een zoeker je web site binnenkomt. Dit kunnen alle pagina’s zijn zoals de homepage (index.php), een productpagina, een categorie of de contactpagina. Hierin kun je een volledige informatieve tekst kwijt met een groot aantal belangrijke zoekwoorden.

Een Webshop Starten: Kies Je Voor WordPress Of Magento?

Dit is duidelijker voor de zoekmachine en de zoeker. Een voorbeeld categoriepagina van de ANWB ; In dit voorbeeld is duidelijk te zien wat de ANWB wil bereiken; hoge posities magento hosting in Google door goeie informatieve teksten ondersteund met afbeeldingen. De categoriepagina’s zijn geordend opgebouwd en bieden bezoekers alle informatie die ze zoeken.

Voor Magento search engine optimization is het belangrijk dat je probeert om tenminste 900 woorden te gebruiken, en de pagina “verrijkt” met afbeeldingen en eventueel video’s. Op een product- of categoriepagina kun je verwijzen door middel van hyperlinks naar een landingspage en andersom.

Om je hoofdzoekwoord of zoekzin te versterken kun je ook een script laten inbouwen die de title automatisch herhaalt op verschillende paginaposities. Meer hierover vind je op /magento-web optimization, scroll naar beneden en zoek naar de koptekst “Magento web optimization Tweak”. Maak van informatieve landingpages doorlopende bezoekersmagneten

De bounce rate op dergelijke pagina’s is zeer laag. Ook dit heeft een positieve invloed op de posities. Speel met tekst op je productpagina’s webshop De productpagina kent standaard twee posities om tekst te plaatsen; de korte en de lange omschrijving. Deze vind je onder Catalogus > Beheer producten.

Klik op een product uit de lijst en vul je teksten in naast Omschrijving en Korte omschrijving. Wat hier verder van belang is zijn de invoervakken onder tabblad “Meta-gegevens”. Hier kun je namelijk de zeer belangrijke browser title toevoegen.